Kola seven erkeklere kötü haber

03 Nisan 2010 Yazan  
Kategori Karışık Bölüm Bu Yazı 4 Defa Okundu.

Kola seven erkeklere kötü haber

Kola seven erkeklere kötü haber

Danimarka’da yapılan bir araştırmaya göre aşırı kola tüketimi, erkeklerde sperm kalitesini düşürüyor.

Güney Danimarka Üniversitesi Profesörü Tina Kold Jensen tarafından yapılan araştırma, tüm dünyada şaşkınlık yarattı. Aynı zamanda ilaç uzmanı olan Profesör, yaklaşık 2 bin 500 Danimarkalı genç erkek üzerinde araştırma yaptı.

Araştırmanın sonucuna göre, günde bir litreden fazla kola içen erkeklerde sperm değerleri çok düşük çıktı.

Sonuçlar, tüm dünyada özellikle de kola tüketiminde ilk sırada yer alan ABD’de yakından takip ediliyor. ABD’nin en başta gelen tıp dergilerinden Amerika Epidemoloji Günlüğü, araştırmaya geniş yer verdi

Benzer Konular

ChatDiyari Sexy Kızlarla Sohbet

Yorumlar



Yorumlarınızda resiminizin gözükmesi için, gravatar a abone olun!





Chat - Sohbet - Sohbet Odaları